Grudzień 16 2017 17:37:11        
Strona głównaForumLinkiArtykułyGaleria zdjęć
Translator

Nawigacja
· Strona główna
· Księga Gości
· Współpraca
· Userbar'y
· Forum
· Linki
· Kontakt
· Historia
· Kategorie newsów
· Artykuły
· Szukaj
· FAQ
THEOCRACY
· O grze
· Wymagania
· Galeria zdjęć
PODSTAWY
· Mapa
· Menu
PLEMIONA
· Atlanie
· Axocopanie
· Yaxunowie
· Iztahuacanie
· Huatepekowie
· Teotitlanie
ROZGRYWKA
· Samouczki
· Przepowiednia
· Kroniki
· Gra wieloosobowa
· MultiPlayer w praktyce
· Obsługa interfejsu
· Skróty klawiszowe
JEDNOSTKI
· Ogólne
· Cechy jednostek
· Mieszkańcy
· Jednostki bojowe
· Magiczne
· Szkolenie
BOHATEROWIE
· Szermierze
· Włócznicy
· Łucznicy
PORUSZANIE
· Prowincja
· Krolestwo
WOJNA
· Walka
· Formacje
· Strategie
MAGIA
· Ogólnie
· Magiczne przedmioty
PRZEDMIOTY
· Maski
· Tarcze
· Pierścienie
· Topory
· Włócznie
· Łuki
· Miecze
· Klejnoty
· Inne
KAPŁANI
· Słońca
· Księżyca
· Gwiazd
· Natury
· Duszy
BUDYNKI
· Budowanie
· Produkcyjne
· Przetwarzające
· Szkoleniowe
· Magazynujące
· Inne
· Koszary
· Piramidy
· Specjalne
GOSPODARKA
· Surowce
· Kopalnie
· Produkcja
· Dostawy
· Transport
DYPLOMACJA
· Stosunki
· Relacje
MISJE W PRZEPOWIEDNI
CIEKAWOSTKI
· Pokój

Facebook

 
 
MultiPlayer w praktyce
Wszystko co wiadomo na temat MultiPlayer i kilka słów zachęty .
Nick może zawierać max. 16 znaków

Jest 8 kolorów :
Czerwony
Niebieski
Jasnoniebieski
Zielony
Żółty
Szary
Czarny

Jest 10 map dla danej maksymalnej ilości graczy :
2 graczy - są 2 mapy
3 graczy - jest 1 mapa
4 graczy - są 2 mapy
5 graczy - są 2 mapy
6 graczy - są 3 mapy

Aby rozpocząć rozgrywkę nie potrzeba maksymalnej ilości graczy.
Czyli np na mapie dla 6 może być 2-6. Minimalna ilość to 2 dla każdej mapy.

Niestety tylko Założyciel widzi jaka to mapa .
A większość map wymaga indywidualnego podejścia .
Grać można też bez magii. Przez co gra staje się trudniejsza i ciekawsza .
Od ofensywy do defensywy , od starannego wybierania jednostek do spamienia.
W grze są tylko jednostki ,łącznie 21. Kupuje się je za klejnoty .
Po utracie wszystkich jednostek widzimy całą mapę ,w tym ukryte i niewidzialne .
Max liczba klejnotów to 10,000 min. 500 . Wiele osób pomyśli zawsze najlepiej wziąć max.
I tu pytanie czy nie fajna by była taka gra w "podchody" ,gdzie każda jednostka jest na wagę złota ?
Wszelakiego rodzaju zasadzki ,teleporty i niewidzialny całun z wykorzystaniem arcykapłanów.
Bardzo ważna są przeszkody terenowe nie wolno ich lekceważyć !
Mosty ,lasy ,klify lub rzeki to wszystko może zaważyć o przegranej lub wygranej .
Np. długość mostów jest różna ale każdy ma szerokość 3 jednostek ,co utrudnia przejście .
W lasach jednostki są niewidzialne chyba że spotkają się bardzo blisko .
Łucznicy lub balisty na klifach z wejściem chronionym przez szermierzy.
Mogą siać spustoszenie w szeregach wroga ,samemu nie będąc narażonymi na atak .

Cennik jednostek :
-Bohater-Szermierz
-200

-Bohater-Włócznik
-200

-Bohater-Łucznik
-200

-Balista
-300

-Arcykapłani
-300

-Kapłani
-40

-Treser Jaguarów
-60

-Jaguar
-100

-Dowódca
-40

-Szermierz
-40

-Włócznik
-40

-Łucznik
-40

-Zwiadowca
-100


Ilość arcykapłanów jednej sfery jest nie ograniczona.
Mana kosztuje 1 klejnot 3 uncje many. Np. 500K = 1500 Many .
 
 
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 1,665
· Najnowszy użytkownik: etemawy

Facebook

Ostatnie artykuły
· Hiakiri: Rok 1420
· Hiakiri: Rok 1419
· Perypetje związane z...
· Poinsencja
· Bogowie Azteków

Losowa Fotka

Plastikarz.pl | Spawanie Plastiku Szczecin
KONKRET PIZZA



Copyrights by Theocracy.xgame.pl | Theme by Lucasso
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
2,364,395 Unikalnych wizyt
statystyka